חיי לילה בניו יורק, מועדוני לילה, מסעדות, ברים – המדריך שלנו לבידור בניו יורק

למרות שהעיר גדלה ובונה את חיי הלילה שלה יותר לתיירים, ניו יורק עדיין עמוסה עד אפס מקום עם הרבה חיי לילה לתושבים ולמטיילים. ניו יורק ידועה בשם HUB של עולם הג'אז מכיוון שכל הגדולים עשו את שמם לכאן ומעלה ויודעים שזה המקום לעשות את זה. בניו יורק יש גם כמה ממועדוני הריקודים הלוהטים והיוקרתיים ביותר בעולם. יש הרבה טרקלינים כך שיש הרבה מקומות בניו יורק שתוכלו למצוא בהם מקום נוח ונעים לשבת, לשתות ולהאזין למוזיקה. ניו יורק פונה לכל גיל המשתתפים, מארחת את מגוון הקונצרטים הענק ביותר של מוזיקאים בעלי שם עולמי, ומפורסמת בעולם בזכות מועדוני הקומדיה שהקומיקאים המפורסמים ביותר מכנים הביתה.

הלכנו ביום שישי בלילה וחיפשנו מועדון לילה עם אווירה קרירה ומישהו המליץ ​​על מועדון לילה של Ace of Clubs אז קפצנו במונית ו -40 $ מאוחר יותר הגענו ל- Ace of Clubs. כשנכנסנו בדלת הדברים פשוט לא נראו בסגנון שלנו. זה היה קצת חזק והמשקאות היו די יקרים. אז חזרנו למלון שלנו בחיפוש אחר משהו טוב יותר.

בדרך למלון ביקשנו מהאישה בדלפק להמליץ ​​על מועדון לילה והיא אמרה לנו לבדוק מה אני חושב שהוא מדריך חדש של חיי לילה שהיה פשוט במיוחד. הקלדנו בניו יורק, בחרנו במועדון לילה, וזה הראה חבורה ממש על המפה. אז בחרנו את הקרוב ביותר שאמר שיש בו מבצעים למשקאות, כיוון שכבר הוצאנו כל כך הרבה על מוניות, ירדנו וכרכנו אליו. כשהגענו לשם זה היה בדיוק כמו שהופיע באתר הגרוע ההוא (צפינו בכמה סיורי וידאו כדי שידענו למה לצפות). נכנסנו וקיבלנו שולחן וקנינו בקבוק אווז אפור ונהנינו מאוד. הוא נקרא "הפיל הוורוד" (שמו של מועדון הלילה). נהנינו מאוד וחזרנו למלון שלנו להתעלף.

למחרת בילינו בדברים תיירותיים, בדקנו את השדרה החמישית, טיילנו ברחבי מנהטן, עצרנו בכמה מסעדות באופן אקראי לארוחת צהריים ועד שהלילה התגלגל היינו מותשים. החלטנו שאנחנו צריכים משהו קצת יותר נמוך, אז בדקנו שוב אכזבה ומצאנו טרקלין קטן ומגניב בסמוך והחלטנו לבדוק את זה. הוא נקרא טרקלין ספיר. היה לה עיצוב קלאסי ממש, בערך כמו מסיבה בסלון שלך. הוילונות האדומים היו נהדרים! היה שם די ג'יי היפ הזה שניגן מוזיקת ​​בית והמחירים היו סבירים מאוד. אנו ממליצים עליו בחום.

יום ראשון הגיע ורצינו לצפות במשחק הכדורגל אז פרצנו בר ספורט סמוך. מצאנו את Proof NYC ותן לי לספר לך, שמחתי מאוד שהלכנו לשם. הייתה לה טלוויזיה ענקית ואני מדבר באורך של 8 מטר – הטלוויזיה הזו לא הייתה בדיחה. בבר היו רצפות עץ וקירות ארגמן. היו להם כמה מבצעי בירה נהדרים גם באותו יום, כך שהתמזל מזלינו. הזמנו אוכל ולגמנו מהמשקאות שלנו בהנאת היום האחרון בניו יורק.

לפני שעזבנו את העיר לתמיד הספקנו לעצור ליד בר ג'אז בשם "התו הכחול". זה היה אחד מברי הג'אז הטובים ביותר שהייתי בהם ולכל חובבי ג'אז, אני ממליץ עליו בחום. זה היה בערך בחצי או יותר קיבולת אבל לא צפוף מדי, מעוטר להפליא והמוזיקאים המופיעים הציצו לנו בראש!

לסיכום, ניו יורק מציעה מבחר רחב מאוד של אפשרויות בידור להציע. בפעם הבאה שנלך נבדוק את האופרה וברודווי וניתן לך שם את ההמלצות שלנו.

לעבוד קשה, לחגוג יותר ולחזור הביתה בשלום.

Source by Vito Glazers

About admin

Check Also

עיר הכיף של סאם – הכיף לא נגמר לעולם

Sam's Fun City נמצאת במיקום מרכזי במרכז פנסקולה ומצוינת ביותר הידועה בתור פארק מים עם …